Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Podmínky pro nákup prostřednictvím elektronických katalogů

Vybrali jste si možnost objednávat AVON výrobky od AVON Lady / AVON Gentlemana (dále jen „AG/AL“) prostřednictvím elektronického katalogu.

V případě, že kliknete na pole „odeslat objednávku“, bude Vaše objednávka odeslána Vašemu / Vaší AG/AL. Poté je na Vašem/ Vaší AG/AL, aby Vás kontaktoval/a ohledně potvrzení ceny, platebních možností, času doručení a dalších relevantních informací. Ceny uvedené v elektronickém katalogu jsou pouze doporučené velkoobchodní ceny.

Vaše objednávka bude vyřízena výhradně Vaší/m AL/AG. To znamená, že pokud budete mít jakékoliv dotazy ohledně Vaší objednávky, měli byste je směřovat směrem k AL/AG. Pokud si přejete Vaší objednávku zrušit, či vrátit výrobky, musí tak být učiněno rovněž prostřednictvím Vaší/Vašeho AL/AG.

Vaše / Váš AL/AG jsou nezávislými osobami. AVON, proto neručí za jakoukoliv újmu, náklady či ztrátu (ať již přímo či nepřímo) v souvislosti s činností či nečinností AL/AG. Tím nejsou dotčena Vaše práva vyplývající z právních předpisů.

Prodej prostřednictvím elektronických katalogů se řídí všeobecnými obchodními podmínkami („VOP“). Zpracování Vašich údajů probíhá v souhlasu s Prohlášením o ochraně údajů („Prohlášení“).

Vyplněním formuláře a zaškrtnutím souhlasíte, že jste se s VOP a s Prohlášením seznámil/a a že jej berete na vědomí.

 

Všeobecné obchodní podmínky

Aktualizováno: 17. 10. 2018

Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") jsou závazné pro nákup výrobků značky AVON (dále jen "výrobky" nebo „zboží“) ze strany zákazníků prostřednictvím elektronických katalogů. Zákazníkem je buď spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen „zákazník“) nebo podnikatel, který při uzavírání smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od Avon lady nebo Avon Gentlemana (dále jen “AL/AG”), je podnikatelem tzn. je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Zákazník bere tímto na vědomí, že tyto VOP tvoří součást každé kupní smlouvy uzavřené na základě jednotlivé objednávky učiněné kterýmkoliv ze způsobů uvedených v těchto VOP. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

 

Zákazník tímto bere na vědomí, že výrobky a zboží nakupuje od AL/AG, nikoli přímo od společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o., IČO: 005 71 989, se sídlem Karolinská 661/4, Karlín, PSČ: 186 00, Praha 8 (dále jen „AL/AG“). Zákazník může od AVONu obdržet email s potvrzením o doručení objednávky a s informací, že zákazníkova objednávka byla postoupena AL/AG. Takovýto e-mail není potvrzení o přijetí zákazníkovi objednávky, protože o přijetí objednávek rozhoduje AL/AG. AL/AG bude s jakýmikoli informacemi poskytnutými prostřednictvím webových stránek AVON nakládat v souladu s těmito podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů.

 

Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy (AL/AG a zákazníka) se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust. § 2079 a násl. ve spojení s ust. § 2158 a násl. a případně § 1824 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „občanský zákoník”).

 

Pro případ kdy je osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od AL/AG, právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, nepoužije se na vztah takové osoby a AL/AG úprava práv a povinností spotřebitele dle občanského zákoníku a těchto VOP. V případě, že zákazník zamýšlí uskutečňovat další prodej AVON výrobků, je povinen splnit veškeré zákonné požadavky opravňující ho k této činnosti.

 

Objednávka a uzavření smlouvy

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží uvedeného v objednávce. Pro zadání objednávky je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné v aktuálním katalogu a dalších nabídkách v době přijetí objednávky AL/AG. Kupní cenou se rozumí cena označená jako „Cena s DPH“.

 

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a vyslovuje souhlas s jejich aktuálním zněním v plném rozsahu. Zákazníci jsou okamžikem odeslání objednávky těmito VOP vázáni.

 

Smluvní vztah mezi AL/AG a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je ze strany AL/AG zasláno zákazníkovi prostřednictvím služeb elektronické komunikace.

 

Místem dodání zboží je adresa udaná zákazníkem v objednávce.

 

Vlastnické právo k zakoupenému zboží přechází na zákazníka úplným zaplacením kupní ceny za zboží.

 

Zákazník bere na vědomí, že AL/AG může na základě marketingových akcí a/nebo při splnění určitých podmínek nabízet zákazníkům některé výrobky/dárky bezplatně, a to za předem určených podmínek (předložení reklamního kódu - PROMO CODE atp.). V takových případech se zákazník zavazuje spolupracovat s AL/AG tak, aby mu bylo předmětné zboží doručeno společně s jeho objednávkou. Takové výrobky budou poskytnuty AL/AG, nikoliv na náklady zákazníka.

 

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

 

Cenové podmínky

Zákazník se zavazuje uhradit za výrobky cenu dle čl. 1 těchto VOP.

 

Elektronický katalog obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost AL/AG uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Webové stránka obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené na webové stránce platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

 

Dodací podmínky

Obvyklá lhůta pro dodání kosmetických výrobků je do 7 dnů a pro dodání nekosmetických výrobků až 6 týdnů ode dne obdržení náležitě učiněné objednávky.

 

AL/AG si vyhrazuje právo nezpracovat objednávku v případě, že ke dni učinění objednávky je kupující v prodlení s úhradou kupní ceny dle uzavřené kupní smlouvy, a to bez ohledu na splatnost kupní ceny za zboží sjednanou v těchto VOP.

 

Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít.

  

Podmínky a možnosti platby

Zákazník je povinen uhradit cenu výrobků na účet AL/AG nejpozději do 5 dnů ode dne obdržení výrobků, popř. ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře, je-li tato lhůta kratší. Datum splatnosti faktury je datum, ke kterému musí být částka uvedená na faktuře připsána v plné výši na účet AL/AG.

 

V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet AL/AG. AL/AG je oprávněn, zejména v případě, že ze strany zákazník nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží zákazníkovi. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

 

Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit AL/AG také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

 

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté AL/AG zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.

 

Záruční podmínky a Reklamační řád

Zákazník je oprávněn reklamovat u AL/AG zboží za obdobných podmínek, jaké jsou uvedeny v reklamačním řádu společnosti AVON, přičemž toto právo se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u AL/AG a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Následující obecná úprava platí, pokud zákazník nevyužije 100% záruku AVON (viz. níže) Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na (i) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, (ii) na odstranění vady opravou věci, (iii) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo (iv) odstoupit od smlouvy. Zákazník nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Zákazník nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží také v případě, kdy zákazník vadu sám způsobil. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

 

Jako záruční doklad slouží faktura, resp. elektronická faktura.

 

AVON na své výrobky za podmínek uvedených níže poskytuje 100% záruku - možnost vrácení výrobku, přičemž lhůta pro využití uvedené možnosti začíná běžet dnem vystavení faktury na předmětné výrobky a trvá 3 měsíce. Rozsah uvedené záruky je uveden níže.

 

Veškeré reklamace budou posouzeny a vyřízeny nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí reklamovaných výrobků prodaných AL/AG.

 

Po převzetí výrobků je zákazník bez zbytečného odkladu povinen provést kontrolu výrobků zejména přezkoumat:

 

  • zda se jedná o výrobek, který byl ze strany zákazníka objednán; a
  • zda je výrobek v neporušeném stavu, tzn. zda nemá zjevnou vadu; a
  • zda fungují všechny jednotlivé části výrobku; a
  • zda má výrobek vůni či odstín dle objednané specifikace; a
  • zda se shodují údaje na faktuře se skutečností.

 

Pokud výrobek nesplňuje některou z výše uvedených podmínek, zákazník může uplatnit práva z poskytované 100% záruky vůči AL/AG. Záruka se nevztahuje na vady výrobků zjištěné v důsledku nesprávného užívání, nedodržení pokynů k používání výrobku, nesprávným skladováním nebo poškozením výrobku zákazníkem. Rovněž není možno reklamovat výrobky nadměrně vypotřebované (více než z jedné třetiny). Uvedená záruka se také nevztahuje na objednané katalogy, letáky a jiné tiskoviny. Nedodané a přitom fakturované výrobky je zákazník povinen nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky v rámci pracovních dní zákaznického servisu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

Reklamované výrobky je nutné zaslat doporučenou poštou řádně zabalené na adresu uvedenou ve Formuláři pro zpětné zásilky (dále jen "formulář") nebo na webových stránkách AVON, společně s kompletně vyplněným formulářem, který je k dispozici v elektronické podobě na webové stránce AVON. Každý reklamovaný výrobek musí být zaznačen do formuláře objednacím číslem (podle faktury, kde byl zaúčtován), počtem vrácených kusů, přesným popisem, a musí být vybrán důvod vrácení výrobku. K této reklamaci, pokud se jedná o vracení výrobků v době delší jak 3 měsíce od provedené objednávky, je také nutné přiložit kopii nákupní faktury (i elektronické faktury), aby bylo možné určit přesné datum, kdy byl výrobek zakoupen. Nebude-li kopie faktury (resp. dokladu o převzetí výrobku) k reklamaci přiložena, či formulář nebude vyplněn řádně se všemi potřebnými údaji dle výše uvedeného, nebude reklamace považována za řádně uplatněnou. Jako doklad je potřeba uschovat kopii formuláře a podací lístek z pošty. Reklamovaný výrobek včetně formuláře zasílá zákazník za výše uvedených podmínek své AL/AG.

 

Při vrácení veškerého zboží z jedné objednávky, případně při vrácení zboží, které bylo podmínkou pro získání dárku (anebo jiného výrobku) je zákazník povinen vrátit i ostatní obsah doručené zásilky, tj. Dárky a ostatní věci, které byly součástí balíku. Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že oznámení o vyřízení reklamace mu bude zasláno na emailovou adresu, kterou uvedl v objednávce.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Nejedná-li se o případ uvedený výše či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je možno stáhnout v na webových stránkách AVONu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být AL/AG odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě prostřednictvím kontaktních údajů uvedených ve formuláři.

 

Zákazník, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách coi.cz. Zákazník - spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu ze smluv uzavíraných mimo obchodní prostory online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Informace o předání osobních údajů   

Zákazník bere na vědomí, že podle § 20z a § 20za zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů mohou být osobní údaje zákazníka předány do databází sloužících k vzájemnému informování o identifikačních údajích spotřebitelů a o záležitostech, které vypovídají o bonitě, platební morálce a důvěryhodnosti spotřebitelů. K tomuto informování není třeba souhlasu zákazníka a vztahuje se i na vztahy vzniklé v rámci podnikání nebo jiné samostatné výdělečné činnosti zákazníka. AVON se účastní registrů SOLUS, zájmového sdružení právnických osob. Další informace ohledně předávání osobních údajů do registru SOLUS lze nalézt v „POUČENÍ o registrech Sdružení SOLUS”, které je k dispozici a na solus.cz.

 

Závěrečná ustanovení

AL/AG je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]