Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Možnosti vrácení zboží

Co je garance spokojenosti?

Chceme, abyste byli s nákupem spokojeni. Proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše produkty. V případě, že nebudete spokojen(a), můžete zboží vrátit bez udání důvodu do 90 dnů od data vystavení faktury.

Podmínky vrácení

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. U ostatního zboží je nutné, aby nevykazovalo známky poškození a mělo neporušené visačky či hygienické nálepky.

Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

Jak vrátit produkty, které jste koupili na Avon.cz?

K vrácení potřebujete fakturu a vyplněný vratkový formulář.

Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během přepravy k jejímu poškození.

Vyplněný vratkový formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete, nejlépe doporučenou poštou, na adresu:

One by Allegro, (AVON)
Pražská 180
Zdiby
250 66

Jakmile vaši reklamaci zpracujeme, vrátíme vám peníze na bankovní účet nebo platební kartu. Současně vám pošleme potvrzení e-mailem.

Jak vrátit produkty koupené na Alza.cz?

Postupujte podle reklamačního řádu partnera, u kterého jste produkty zakoupili.

Jak vrátit produkty koupené prostřednictvím Avon Lady/ Gentlemana?

Kontaktujte prosím svou Avon Lady nebo svého Avon Gentlemana, kteří vás provedou procesem vrácení zboží.

Možnosti vrácení zboží

Co je garance spokojenosti?

Chceme, abyste byli s nákupem spokojeni. Proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše produkty. V případě, že nebudete spokojen(a), můžete zboží vrátit bez udání důvodu do 90 dnů od data vystavení faktury.

Podmínky vrácení

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. U ostatního zboží je nutné, aby nevykazovalo známky poškození a mělo neporušené visačky či hygienické nálepky.

Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

Jak vrátit produkty, které jste koupili na Avon.cz?

K vrácení potřebujete fakturu a vyplněný vratkový formulář.

Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během přepravy k jejímu poškození.

Vyplněný vratkový formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete, nejlépe doporučenou poštou, na adresu:

One by Allegro, (AVON)
Pražská 180
Zdiby
250 66

Jakmile vaši reklamaci zpracujeme, vrátíme vám peníze na bankovní účet nebo platební kartu. Současně vám pošleme potvrzení e-mailem.

Jak vrátit produkty koupené na Alza.cz?

Postupujte podle reklamačního řádu partnera, u kterého jste produkty zakoupili.

Jak vrátit produkty koupené prostřednictvím Avon Lady/ Gentlemana?

Kontaktujte prosím svou Avon Lady nebo svého Avon Gentlemana, kteří vás provedou procesem vrácení zboží.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]