Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Garance spokojenosti

Na kosmetické i nekosmetické produkty poskytujeme 100% záruku spokojenosti.

Pokud nebudete s výrobkem zakoupeným na avon.cz nebo od své Avon Lady/Gentlemana spokojeni, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury.

Vrácení zboží – nákup na avon.cz

  1. Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na výdejní místo a chcete ho reklamovat, potřebujete dva důležité dokumenty - fakturu a vyplněný vratkový formulář.

  2. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu:

    WE|DO CZ s.r.o., (AVON)
    Pražská 180
    Zdiby
    250 66

  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.

  4. Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile reklamaci zpracujeme. Zároveň obdržíte potvrzení e-mailem.

Vrácení zboží – nákup na Alza.cz

Postupujte podle reklamačního řádu partnera, u kterého jste produkty zakoupili.

Vrácení zboží – nákup přes Avon Lady/Gentleman

Kontaktujte prosím svou Avon Lady nebo svého Avon Gentlemana, kteří vás provedou procesem vrácení zboží.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]