Garance spokojenosti
Na kosmetické i nekosmetické produkty poskytujeme 100% záruku spokojenosti.
Pokud nebudete s výrobkem zakoupeným na avon.cz nebo od své Avon Lady/Gentlemana spokojeni, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury.
Vrácení zboží – nákup na avon.cz
-
Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na výdejní místo a chcete ho reklamovat, potřebujete dva důležité dokumenty - fakturu a vyplněný vratkový formulář.
-
Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu:
WE|DO CZ s.r.o., (AVON)
Pražská 180
Zdiby
250 66 -
Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
-
Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile reklamaci zpracujeme. Zároveň obdržíte potvrzení e-mailem.
Vrácení zboží – nákup na Alza.cz
Postupujte podle reklamačního řádu partnera, u kterého jste produkty zakoupili.
Vrácení zboží – nákup přes Avon Lady/Gentleman
Kontaktujte prosím svou Avon Lady nebo svého Avon Gentlemana, kteří vás provedou procesem vrácení zboží.